miercuri, 28 ianuarie 2009

impletituri

nu reusesc sa impletesc firele.am luat o raza de soare, un fir de luna, un pumn de pamant, o carafa de apa, un zambet, o lacrima, un fir de iarba, doua note muzicale, o pala de vant, un fulg de zapada, amintirile, ziua de azi, gandul zilei de maine, o piatra de rau, un con de brad, un buchet de flori de camp, un trifoi cu patru foi. un norisor cu pulbere de seara.
pe masa mare din bucatarie, am intins hartie alba, noua, si le-am asezat pe toate in ordine. Si de zile , ma uit la ele si ma intreb, oare ce am vrut sa fac? cred ca am vrut sa impletesc ceva, dar oare ce..?!
ce stiu e ca seara dupa ce adorm, e petrecere curata . funiile cu cepele rosii, grase si zambarete, usturoii uriciosi, florile de pe pervaz, si umbrele din tablouri , se urca tiptil pe hartia alba si impletesc modele complicate, numai de ele stiute. dimineata, cand beau o gura de cafea in fuga, rezemata de blat, ca sa nu deranjez comorile de pe masa, le promit ca ma intorc, si atunci….si atunci…?!?!?!

Niciun comentariu: