vineri, 23 ianuarie 2009

rataciri

as vrea sa ma ratacesc. sa ma ratacesc in oras, sa uit denumirile strazilor si sa nu am puncte de reper. sa ma invart in jurul parcului si sa nu recunosc locurile pe unde am trecut. sa incerc sa fac ingerasi de zapada , sa raman surprinsa ca e vara, cald, si sa nu tin minte cand s-a intamplat trecerea.
as vrea ca muscand din inghetata de menta sa ma trezesc cu o bucata de gheata in mana , pe o campie alba si sa-mi feresc ochii . intr-o singura secunda sa parcurg ani si distante, stand pe loc, masurand timpul cu privirea.
ei, si uite asa. azi imi incretesc ochii si privesc in zare fara sa deschid ochii.
si maine tarai dupa mine in mall un carucior urias, poimaine ma bucur ca de data asta pizza e buna si cu strat gustos de mozzarela, dupa care hranesc animalutele si le simt blanita moale. ma trezesc dimineata din nou , fara chef si fara zambete, si imi propun diverse teluri per zi, care nu le ating , dar nu e nimic, vine seara, cu o mica relaxare, o discutie , un nou plan pe a doua zi, un ras cu pisicile, plus alte activitati obligatorii-sau nu- si necesare, etc..etc..etc..
si cateodata , cate o alunecare, in care simti fara sa atingi. cateodata iti vine sa spui strambandu-te « ce porcarie », iar alta data ai explica fara sa ti se ceara cat e de bine.

Niciun comentariu: