luni, 5 ianuarie 2009

ce vrei sa te faci cand ai sa fi mare

mi-ar fi placut sa fi fost porcareasa. sa umblu vara cu picioarele goale prin baltoace, cu batul in mana si cu purceii dupa mine. sa i cunosc pe purcei dupa codite , urechi sau privire si sa le dau nume.
sa ma sprijin cu un picior de scoarta unui copac si sa rontai o nuia de alun.
sau sa fiu tiganca. o tiganca frumoasa cu ochii verzi si parul negru ,incalcit . sa port o floare de mac dupa ureche. si sa nu mi pese. sa ridic fustele si sa ma scald in parau. si sa rad cu parul ud din apa.
cand eram copil cu suflet aventuros vroiam sa devin speolog. cand am mai crescut, am schimbat directia. vroiam meteorolog. recunosc acum ca nu de dragul meseriei, ci de dragul cabanei de pe varful muntelui. dupa cativa ani, am renuntat la meteorologie. am vrut sa ajung cabanier-[care o fi femininul?? cabaniereasa sau cabanierita?]
si cand am ajuns mare, toate visele frumoase au ramas sub forma de povesti.
desi , am o meserie frumoasa. dar numai un prieten stie…

2 comentarii:

mosu spunea...

ai vrut sa fii atatea si pana la urma ai ajuns flutur cu aripi poleite………

Finding Nemo spunea...

vise..vise. ce ne-am face fara ele????