vineri, 5 septembrie 2008

tigari

La servici nu este nici un fumator, in afara de mine. si sunt cam 10 persoane. deja am pe cineva care incearca sa ma convinga sa renunt la tigari. Si pe seful meu l-am auzit o data spunandu-I unei colege “she’s poisoning herself with those things”.hmmmm. da renuntatul la fumat nu e renuntatul la tigara pur si simplu. e schimbare de “lifestyle”, e odihna , e mersul la culcare nu de fiecare data dupa 2 noaptea, e hrana sanatoasa, e miscare. si trebuie sa vrei, sau sa ai un motiv serios. am facut-o o data , timp de 5 ani. cand renunti la fumat esti alt om. dispar tendintele autodistructive. E o fraza draguta dintr-un film ”I take great confort in the hope that this things will actualy kill me before things will get worse”. Hihi.
Oricum nu conteaza. Let’s dance.

2 comentarii:

mosu spunea...

si de ce n-ar fi momentul pentru o schimbare de lifestyle?! pana la urma si la urma e strict o decizie personala; si…… sigur, ai dreptate, pentru o schimbare mare e nevoie de un motiv, un impuls; un impuls uite ai de la mosu barbosu, iar motivul…. motivul cum spuneam ar putea fi o balanta; pe talerul din stanga pui ceea ce faci acum, pe cel din dreapta ceea ce ai putea face; daca tu crezi ca merita…… dance a new style….. it shouldn't get worse………
si prima data de ce a durat doar cinci ani?!

Finding Nemo spunea...

hmm...ce fac acum?...acum ma zbat sa gasesc o solutie, ma gandesc la ea..merg la servici..ma gandesc si acolo..vin acasa..iarasi ma gandesc..discutii in speranta gasirii firului ce te scoate din labirint..o tigara...iarasi ganduri.
5 ani?? era acum 6 ani, si toate erau bune si frumoase..munca pe care o faceam era o relaxare. toti colegii fumau, si incet incet am reinceput si eu. azi una, maine doua,uite asa intr-o crestere exponentiala.nici nu mi-am dat seama cand s-a intamplat.