marți, 27 octombrie 2009

nimic...chiar nimic

okok, si???? si ce pot sa fac acum?? eu as spune ca nimic. doar sa stau. sau sa ascult.

sa fiu atenta. ca insectele. la semnale din toate directiile.

imi doresc asa putin acum ca e de ras. ceea ce imi doresc. e asa simplu. o tanti buna, prietena de-a mea, obisnuia sa spuna...``patetic``!!!!...era chiar funny

si..

si sincer nu stiu.

btw. am salvat intr-un email un inceput de poveste. cu printese si turnuri. enigme. ok. e un sfert din poveste. e salvata. dar nu duce nicaieri.

acum ?acuma acum?? innot pe langa o barca, ma tin de ea pe curentul aprig. pb e ca barca e cu vasle si mai primesc cate una in cap.


-----------
aberatii



desi e liniste ..nu o simt. sunt ca pe o nava. pe atlantic.

acum cateva zile ma gandeam. daca e sa mor , as vrea sa se arunce cenusa in atlanticul de nord. vesnic agitat. nelinistit . manios.

visul de viata cuminte si calma.....e de viata. as trai asa 30 de ani, dar nu as vrea sa stau vesnic asa. fosnetul de valuri. vantul aspru. asta e ce imi doresc. sa vad valul negru si greu . sa ma framant. sa ma gandesc. sa sufar. sa traiesc. sa ma zbat.

da,dar maine ma duc la tara. maine. daca s putea. sa am masuta sub par. langa gainile fosnitoare. vreo 5 pisici in curte. si vreo 3 catei. mi-e dor de cateii de cartier. cei pe care i salutam in fiecare dimineata.

vreau sa ma duc la sat. sa mi spuna badea grigore cel intzelept buna satzi fie inima.

Niciun comentariu: