marți, 27 octombrie 2009

holograf

mi vin in minte amintiri....stiu, suna ca o piesa de la holograf....de acum 15 ani!
dar imi vin.imi amintesc cand ex profesorul meu preferat, s-a nimerit sa imi faca o insepectie f serioasa si importanta , care conta ca si rezultat pt viitoarea mea cariera -----past tense.now.
si imi amintesc cum, in loc sa mi vina in minte lucruri serioase, tot ceea ce am putut sa conversez a fost ca e o placere sa vin la servici pentru ca....la ora aia...rasaritul are o culoare ca mierea , dar spre rosu.un rasarit dulce. daca stau si ma gandesc ante... ori profesorul meu e un om special, ori eu am aberat asa de tare incat nu a mai avut ce zice. desi daca tin cont de instinct, stiu ca m-a ascultat.

imi mai amintesc salcamii. mirosul. aerul de munte.
imi amintesc ca speranta atunci avea miros.
acum e doar o teorie.
exista in schimb altceva.
care echilibreaza pe undeva pb.


stiu, vb aiurea, dar acum vroiam sa inchei,.......
si imi vine in minte doar un vers........
trebuie sa stii.....

Trebuie să şti că ştii că ştiu.E scut!
Trebuie să şti că ştii că mîine e-n trecut
Trebuie să şti că ştii de oamenii ce-ţi fură viaţa
Cu un zîmbet nenăscut

Trebuie să şti că ştii că ştiu.E scut!
Trebuie să şti că ştii că ieri încă nu a început
Trebuie să şti că ştii că nu eşti singur
E un drum deja făcut



Ai dreptul să ştii
Că un cuvînt
Poate să dechidă un mormînt
N-ai drept să te ierţi
Prea uşor
N-ai drept să omori
Visele din zori


okok.



stop. si maine o o zi. si rasaritul e optimist. intotdeauna.

Niciun comentariu: