miercuri, 3 decembrie 2008

vin sarbatorile..

Intr-o zi rasfoiam un blog…si am citit prima propozitie a unei postari “ura….vin sarbatorile”. Intr-o fractiune de secunda , am simtit deja mirosul de prajitura si de brad. Am vazut cadouri colorate , legate cu fundite uriase, ursuleti de plus noi, care zambeau ca sunt sub brad, nu in magazine. Si mii de acadele carlig, albe cu dungulite rosii sau verzi, dansand ca si in desenele animate muzicale. Am vazut saniute , vechi si cu talpi ruginite agitandu-se in soproane, si ingerasi agitati pe rafturile magazinelor, sperand la brazi frumosi si inalti. Am auzit colindele lui Hrusca rasunand , si am inceput sa ma gandesc ce mici bucurii sa le fac persoanelor la care tin. Vederi frumoase de iarna, cizmulite date cu crema , portocale zambitoare, ..ooo….bomboane de brad. Rele la gust si sclipitoare ca primadonele, sub brad si pe brad. Familii reunite, parinti bucurosi de vizite rare, nepoti rasfatati, hartie colorata rupta cu nerabdare , carti, ciorapi de lana, ciocolata, caravana coca-cola, reni , nasuri rosii si inghetate, zapada, luminite in oras….

Si chiar daca nu era vorba de asa ceva, ci de cruda realitate care cateodata ne face sa ridicam sprancenele, eu asta am vazut.
Si fiind deja decembrie, sarbatori frumoase tuturor.

Niciun comentariu: