joi, 13 martie 2014

there

all confusions in my being is what I am. a delusion. I crossed the river, the plains, the hill. I am walking up the mountains. and i do not feel the air slightly, I just feel it. I do not care about your opinion. you are not entitled to one. it was an adventure to get here. I'm here, and even if it were for me to fall into the valley, I know the way back. and however I would like to explain myself, you will not understand. you can not read the map, even if I come to your room to stick the map on the wall. you, with your clever mind and your tricks. do not stay here. down in the valley with you. step on what you want, because if you walk on clouds for sure you will subside. I do not hate you, I just pity you. all of you.

3 comentarii:

nemo spunea...

mosul nu! mosul e prietenul meu.

mosu spunea...

:) deci mosu nu! mosu good guy! asta e bine! ;)
in rest parerile astea ale tale mi se par ok in principiu; e viata ta si ti-o organizezi cum vrei;
mi-a placut mult cum ai spus “I'm here, and even if it were for me to fall into the valley, I know the way back. and however I would like to explain myself, you will not understand” cred ca asta exprima cel mai bine ce ai vrut sa spui cu insemnarea asta
raman cateva chestii care ar trebui totusi lamurite
nu poti fi a delusion! asta e clar; esti un pestisor auriu si nu poti fi in acelasi timp un pestisor auriu si “a delusion”; deci asta am lamurit-o si delusion ar trebui sa capete un “delete”
apoi nu inteleg ce ai vrut sa spui aici “I am walking up the mountains. and i do not feel the air slightly, I just feel it” ceva nu e in regula cu aerul asta, il simti sau nu?!
si in fine dincolo de cuvinte se ascunde o suparare mare; una mai veche ajunsa la limita de sus; imi spui care-i cauza ei?!

nemo spunea...

- ma gandeam si eu asa, la aerul rarefiat si greu de respirat de pe piscuri. sa stii ca ma bucur ca-mi spui ca as fi inca Nemo. supararea, ...., nici macar nu mai e suparare. e un nor de plumb ce il car dupa mine... tot timpul. e doar lupta uriasilor, da si-au ales arena in mine. si ma clatina.