joi, 15 aprilie 2010

gand ..

mi-am sters ceata de pe frunte:ciudat, au ramas farame de pamant.e gri si are miros reavan.

mi-am lovit palmele unele de altele, in sunet sec, si aud cum curg izvoarele.brandusele-s tot acolo...

am dat zapada la o parte cu palmele ,.si am dat de pamant uscat..

sunt in milocul orasului, repede, prea repede, si tot eu sunt...

am liniat caiete, am umplut stilouri...toate par goale...ma uit printre randurile frumoase, si tot acolo vad. acelasi varf gol, aceiasi brazi indoiti. ma aplec peste stanca si golul are aceiasi strangere de pumn. iarba nu are cum sa miroasa altfel.
da` maine.. la ceata ce e in jur, imi vine sa-i zic ok. ok, nu -mi spune nimic. e o alegere, nu are miros.

bate vantul. mint? nu stiu,,..dar aerul e ud. vantul taios nici nu -l simt.

pare cald. pare bine...

Niciun comentariu: