sâmbătă, 16 mai 2009

e ora 9



de dimineata ma invart in jurul meu fara nici un sens. imi tremurau mainile de nerabdare in dorintade a le face pe toate. acum e 9 seara si ....in afara de a ramane cu pc-ul in brate si cu ochii in tavan de nx ori...stau si ma intreb daca am facut ceva. oi fi facut si nu mai tin minte. si acel ceva exclude , evident, trebusoarele casnice de zi cu zi care teoretic- sunt obligatorii, iar eu nu am facut absolut nimic. refuz de a avea senzatia ca sunt vinovata. de ce...nu stiu niciodata. stiu doar ca e ceva ce simt atat de des si nici macar eu nu imi pot explica motivul.
am vrut sa fac atmosfera. ha. feng-shui. adica sa fac ordine intr-o traducere personala. asta ca sa pot sa le fac pe rand pe toate celelalte. am vrut sa citesc, -am citit, dar bloguri. asta se numeste citit? io una nu stiu.-
am vrut sa ascult muzica. pentru ca am o problema legata de asta. nu pot asculta muzica numai singura, eventual in casti - si cu ochii in tavan. mi-am pregatit si cateva filme, ma uit acum la ele stau exact in pozitia in care le-am asezat aseara. dar e numai 9, mai e timp. pentru ca perioada favorita a zilei e noaptea. cand se vad lumini doar la 2, 3 ferestre pe toata strada. si cand se mai aud doar masinile.
am vrut sa ma joc, sa ma deconectez total. eu ii spun brainwashing. of, ce dor imi e de perioadele cand faceam brainwashing cand doream, nu imi programam asta. dar , oricum, nu am facut-o nici pe asta.
am vrut sa-mi instalez un software de facut filme. il am de 6 luni deja si nu mi-am gasit timp. si azi am vrut sa fac ceva extraordinar, nemaipomenit, de care sa fiu mandra. dar...nu am instalat programul.
mi-am hranit pisicile. da, asta am facut. nu sunt chiar denaturata.
am vrut sa fac un fotoblog. de fapt am si inceput, l-am facut, am ales pozele, le-am micsorat...si dupa ce am terminat am sters tot. deci practic nu l-am facut.
am vrut sa vorbesc cu cineva, cu oricine din lista de messenger. m-am pus available de dimineata , si am pandit. cred ca e de la ploaie. sau eu stiu? poate in romania a fost cald si frumos si soare. am vrut sa vorbesc cu no, ioi, merem, si altele din Ardeal. da` n-am vorbit.
azi am fost singura acasa si am vrut sa le fac pe toate. e seara si am reusit sa umplu doua scrumiere . dar nu e nimic. inca mai e timp. si afara e primavara. si miroase frumos. iarba e verde si grasa, veveritele alearga prin copaci, motanii mustacesc in jurul sacilor de gunoi, lasand cu dezinteres farfuriile cu wiskas pentru festine nocturne.

2 comentarii:

mosu spunea...

adevarul e ca de la o vreme si eu patesc exact la fel; nu reusesc deloc sa ma concentrez si sa duc la capat ceea ce-mi propun; cred ca primavara e de vina, cam de cand a inceput ea am simptomele astea…..

Anonim spunea...

Cred ca asa e, dar nu vreau sa recumosc, prea mult am asteptat-o.. Primavara deseneaza pe albastru…in sfarsit.