duminică, 26 iunie 2011

festival

bh,,
e o seara asa de neplacuta...e minunata, in felul ei, si e albastra dulce ca si prajiturile nerealiste, dar imi da fiori in coaste. ini aminteste de mine si de viata mea..
imi aminteste de oameni... specia cea mai evitata de mine pe parcursul ultimului deceniu.. si-mi aminteste de trenuri, rauri repezi si nori mari si grei care nu vor sa stea sus, se pot rezema doar pe umeri..
aaa, si e frumos, societatea scutura mana intr-o fraternizare super dirijata. ,``toti suntem foarte bucurosi de festival, vai , noi muritorii de rand apreciem eforturile facute din buget pentru a ne face a uita toate``...pentru 5 seri...e super festival...de la el vom sari ( nu deraia) o linie si vom ajunge pe directia bunaa...

bujorii au inflorit doar de o luna, doar ieri am vazut un bujor palid care-si plangea petalele sub talpile trecatorilor...... mai sunt lilieci!!! si inca nu am apucat sa culeg papadii( asta e de la stress) astept vara, in aproape iunie, si astept ploaia ce va curata tot noroiul de pe ganduri


am sa-mi iau bilet...am sa merg in croaziera..in lumea celor care nu mai simt nimic dar se bucura de briza serii.... asa mi-e de scarba de tot incat mi-am pierdut sirul logic..

vedeam-as papadie, vedeam-as floare de salcam, vedeam-as orice in afara de o fiinta umana....

2 comentarii:

mosu spunea...

“asa ceva nu exista” a zis copilul care a vazut pentru prima data o girafa, uitandu-se lung la capul agatat parca intr-un varf de macara si la trupul sprijinit pe patru picioare subtiri ca picioarele mesei… asa zic si eu: asa ceva nu poate exista pestisorule auriu, atata suparare pe viata si pe specia umana; eu nu zic nici ca viata e cinestiece de frumoasa si nici ca specia umana ar fi dintre cele mai placute si interesante…. dar exista si parti bune, exista si bucati de albastru, de liniste; acopera cu un val lucrurile mai putin bune si lasa-le sa se zbenguie ochiului pe cele placute…
de ce nu merge asta?! de unde atata mahnire?!

nemo spunea...

am fost totdeauna cel care priveste jocul...si jocul ma ia pe nepregatite..
cata rautate si interese meschine exista in el :(